Hayraz Bugün 7+0 doktora gittik keseyi ve bebeği gördük kalp atışlarını da gözle görülür şekilde gösterdi ama sesini duyamadık daha çok küçük duyamadık sorun yok dedi sizlerde de böyle bi durum oldumu??
06-06060a Hayraz evet cnm 12. haftaya kadar bana dinletmediler hep gösterdiler daha küçük ses dalgası göndermeyelim diye
Nl-oguz3561 Hayraz canim korkulcak bisi yok o daha küçücük bidaha gidisine mutlaka duyarsiniz bebegin saglikli oldugunu gorduyse sorun yok 😊
Dilarahayal Hayraz bende de aynısı olmuştu 9. Haftada duymuştum şimdi 23 haftalığım daha bezelye tanesi kadar annesi normal anca vajinal ultrosonda duyulabilir allah dağlıkla kucagına almayı nasıp etsin 🙏🏼
Demetdemircioglu Hayraz oglumda bende 7. Haftadaki randevumda duyamadim 9. Haftada duymustum 😊 2. Bebegimde 7+1 de kalp atisi izledik 8+2 de duydum
mrs 7+2 de gittik gözle görülür şekilde gösterdi onuda rahatsız etmeyelim daha çok küçük kalp atım hızı gayet iyi dedi doktorumuz korkulacak bişey yok canım
ceylin4 Sonuçta kalbi atıyor bence sıkıntı yapmayın .. sağlıklı olması herşeyden önemli bir kaç haftaya dinletirde size 👼
Hayraz Duymadığımız halde gözle görmek bile allahım sen büyüksün ne güzel bir duygu 🥰🥰 rabbim herkese nasip etsin inşallah 🙏 sizlerde de öyleyse çok şükür rahatladım 🙏❤
ceylin4 Hayraz evet çok doğru.. Allah'ım sağlıklı nasip etmiş gerisi teferruat gerçekten sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah
_zehra_ Bana da dinletmedi bende dinleyelim demedim. Pıt pıt attığını gösterdi zaten 🤗grafisine de baktı normal dedi. Dinlemesek te olur boşver 😘
juliet Hayraz doktorum bana 12. Haftaya kadar kalp sesi dinlenmedi ses dalgasının riskli olduğunu düşündüğü için hala bile arada kesik kesik dinletiyo çok uzun dinletmiyor. Merak etme doktorunuz bi bildiği vardır
Hayraz Sorun yok korkma dedi ama o gözle görülür kalp atışı varya aklımı başımdan aldı yarabbim balık ağzı gibi açılıp kapanıyordu bisey sanki.. çok şükür çok şükür 🙏 sağlıklı en azından.. çok saolun ❤❤🧿🧿🙏🙏
Ecrinbzkrt Hayraz ayn cnm balık agzı gıbıydı bende 6.haftada gıttım gorduk dınletmedı ona ses dalgası yollamıyalım ama saglıklı dedı 11.haftamda yanı haftaya gıdıcem o zaman dinletir inş endişe etme hiç☺️
Hayraz Ecrinbzkrt çok güzel bir duygu dimi Balık ağzı gibi gözlerim doldu benim çok şeker şimdiden seviyorum onu konuşuyorum canım canım ve nedense ağzımdan hep oğlusum diye çıkıyor oysaki kız istiyoruz😁🥰🙏
Zeyk Hayraz bazı doktorlar dinletmiyor zaten o haftalarda ekranda gösteriyor. 9-10.haftada dinletiyor canim ekranda. Ben 7+5de devlet Hastanesi'nde kalp atışını ekranda görmüştüm dinletmemisti 9.haftamda özel hastaneye gitmiştim duymuştum. Korkulacak birşey yok
Hayraz Zeyk bende özele gidecem cuma günü çünkü eşimi bir defaya mahsus aldı içeri devlet hastanesi eşleri de içeri almıyor malesef
CanNurdan Hayraz gayet normal annesi 🥰 vajinal muayeneyle duyulur ama gerek yok doktor kalp atışını gördüyse problem yok 😌🐣
Hayraz CanNurdan gördü çok şükür bende gördüm insan biraz tereddüt ediyor ama sağlığı iyi olacaksa böyle olsun kısmet olunca dinleriz artık teşekkür ederim 💙🥰