Busern Cemile190 saol cnm demin nişanım geldi yürüyorum evde sancılar sık ama suyum gelmedi gitmelimiyim bilmiyorum
Liyaayseltag Busern bekle suyun gelsin acele etme hastaneye gitsen suni sancı verirler evde Ne kadar çeksen kar
Gamzeli_03 Busern kaçıncı haftadasiniz nişan gelmesi doğum başlangıcı diyor Doktorlar inş sağlıcakla kucağınıza alırsınız bende 37+3 deyim bizra önce ağrım vardı şükür geçti
Bhraydn Bende 38+2 adet agrısı gibi bel agrım oluyor bi sure sonra gecıyor tam aha doğurcam dıyorum sancı gıdıyor😂😂