Kızlar merhaba 38+4. Um gece cok aşırı sancım ve aşagıya baskı oldu agrı sabaha kadar gecmedı bebekte haddinden fazla hareketliydi böle yaşayanlar varmı dogum gelicek peşinden dedim ama sabaha dindi biraz agrı... Dogum geldiğini anlamıycam diye korkuyorum...