Rahimeali benim dediğim durum senin dediğin gibi değil.sen zorluk çekiyorsan oturarak kılarsın.ben 22 haftalığım çok şükür enerjim yerinde.ev işlerimi yapıyorum,dışardaki işlerimi yapıyorum,oğlumla ilgileniyorum.karnımda pek çıkmadı,şimdi benim oturarak kılmam bence gereksiz.zorlanırsam tabiki Rabbim izin vermiş bunu kullanırım.benim kastettiğim ben hamileyim nasılsa diyip hemen oturma moduna geçmek.sonuçta namaz basit bir olay değil,sahabeler her ortamda fırsat bulmuşlar kılmaya.biz niye rahat halimizde kolay tarafından bakalım değil mi 💐