Ben insanın vicdanıyla alakalı olduğunu düşünüyorum.mesela ben diğer tüm işlerimi yapabiliyorsam yürüyebiliyorsam,oturarak kılmaya vicdanım izin vermiyor.Ama gerçekten kötü olursa bir insan namaz kılamayacak kadar,zaten ne ayakta durabilir,ne yürüyebilir.tek hamileler için değil yaşlılık,hastalık her konuda düşüncem bu şekilde.her seferinde şeytan sağdan yaklaşıyor,ne olacak oturarakta kılabilirsin,Allah izin vermiş sonuçta falan diye,ama ayakta kılınca içim daha rahat oluyor 😊