Happy46 amin inşallah senin de saglıklı bi kızın olur inşallah👐❤ben iki kızımı da cok seviyorum herşeyim onlar iyi ki de varlar onların cinsiyetini ogrendigim de cok mutlu olup kuşkuya düşmedim kız evladı duygusu yaşadım cok şükür birde oglum olsun istedim kızlarımda erkek olsun istiyordu bunda bi kuşkudayım acaba diyorum degişirmi diyorum galiba bunu erkek bekledigim için hayırlısı neysd o olsun saglıklı sıhhatli olsunlarda önemli olan o Rabbim isteyip dileyen herkese saglıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallahhh👐❤