Kızlar merhaba 13+5 günlük hamileyim doktorumuz ilk başta bacakları çarpraz diye ikili tarama testinde cinsiyeti görememişti. Ve birdahaki randevuyu 3 hafta sonraya verdi 🥴 bizde dayanamadık tanıdık vasıtasıyla başka doktora gittik ve gördük 🙏🏻 %80 erkek bebeğim olcak 😋 çıkıntıyı gördük tabi yine bir emin olamadım kordon olabilir mi diye ama hayır kordon daha yukarda karışma ihtimali yok dedi doktor 🥰 bu haftalarda erkek denilip kıza dönen varmı ??