Benim eşimde ilk başlarda sağlıklı olsun fark etmez diyordu cinsiyetinin kız oldğunu öğrendiğimizde kaynanam dedi üzülmeyin ikinciyi erkek yaparsnz o gün eşimin keyfi çok kaçmıştı annesinin fikirlerine çok önem veriyor.Neymiş erkek olsaymış kaynanam babasının adını koyacakmış.O günden sonra hep içimde kaldı eşim kızımızı sevmeyecekmi acaba 🤦🏽♀️Tabiki böyle şeyler insanın içindr kalıyor haklısın