17haftalık hamileyim kız bebek istiyordum hem Esimin de bizimde ailede tek kız olacagi için hem kılık kıyft isim seçeneği daha çok diye hemde kıvırck sacli bi kız bebiş çok içimde vardı. Eşiminde gönlünden kız geçiyormuş. 12.haftada erkeğe benziyor dedi doktor ben o gün çok tuhaf olmstum sevinc şaşırma hayal kırıklığı hepsini bir yaşadım ama burda da hep değişme hikayeleri okudugmdan kesin bakmıyordum değişir diye düşündüm hep değişip kız olck gibi hissettim. 17.haftada yani dün doktora gittim erkek dedı pipi gösterdi yani kesinleşti. Çok mutluyum o kız hevesi gitti içimden hep erkek istiyormusm gibi seviniyorum şükrediyorum mucizem için iyi ki allah nasip etti hep oğluşum diye seviyorum. Ama dün arkadasımn kızını seviyodum eşim aşkım kızımız olmadığı için üzülmüyorsun demi dedi. O an sinirlendim tabi ki hayır ben oğlumu çok seviyorum istiyorum niye üzülcem dedim. Sen üzülüyorsun heralde dedim oda benimde gönlümden kız geçiyordu kızlar daha narin oluyor ama Allah’ın takdiri dedi. öyle deyince daha beter kırılıyorum üzülüyorum. Bu konuşmayı kaç kere yaptik.Sanki istemeZde allah verdi Napalım der gibi ☹️Severken hep annen seni çok Sevicek canım oğlum iyi ki oğlum oldu diyorum Esim hemen saçmalama bana laf gönderme diyo bende severim tabi ki diyor 😀Ben mi fazla alınıyorum diye de düşünüyorum . Ama bu konuya çok takılıyorum eşimin oğlum oluyor diye hoplayıp zıplamasını sevinç gösterileri bekledim ama yapısı öyle değil içinden sever ama yine de saçma sapan düşüncelere giriyorum:( sonra bebeğim için de üzülüyorum sanki konuşmalarımızı hissedecekde üzülecek gibi valla kızlar kafayımı yedim analık duygusu mu ağır bastı ne oluyor bana 😢😢