Gulgulcan bende kızımı ishale bağlı piştikten dolayı hastaneye götürmüştüm inanın ciğer gibi kırmızı olmuştu ishal asit gibi yakıyordu tenini herşeyi denedim dr. dedim en iyisi neyse onu yazın bana sudocremi yazdı inanın sabaha kadar pişiği rahatladı birçok krem kullandım ama sudocrem gibi etkilisini görmedim 10 yıl önceydi düşünün ogün bugün evimden eksik etmem pişik çok acı verir inşallah hemen iyileşir bebeğiniz