berf_16 [silindi] iyi düşünelim iyi olsun herzaman pozitif düşünceden yanayım düşüncenin iyi gelceğini düşünenlerdenim 🥰 yavrum için hayırlısı sağlıklısı ne ise o olsun ☺️
[silindi] berf_16 öyle kesinlikle de sürekli uygulayamıyorum ben kötü şeyler de geldiği oluyo aklıma 🙈 inşallah herşey hepimiz içinde yolunda gider ve güzel olur 🙏🏼🙏🏼☺️
[silindi] berf_16 büyüdü evet ama sanki zaman daha zor geçio gibi gelmeye başladı nedense 😅 merak artıyor babynesti sormuştum size ama görmediniz sanırım
Adige09 pyymamm o nasil ya anlamadim ? Herkesin kalçası geniştir ona bakarsak bir daha anlatir misin ?
pyymamm Adige09 sağdan sola kalca kemiğimden diyeyim karıs hesabı ölçtü bir bucuk karıs oldu benim yani normal doğuma müsaitsin kesin normal doğurursun dedi. Kendi için benim bir karıs ancaydı dedi
pyymamm berf_16 ay bende öyleyim ya 🙈🙈 kesilmekten korkuyorum bide dikerlerken herseyi hissediyosun acısını hissetmiyosun sadece dediker iyice tırstım
berf_16 pyymamm ya şimdi biz hertürlü acıyı çekicez bu yavrucaklar bide babayı mı sevecek allahım 😂 kocamın bu olayda başda olmak dışında hiç bir katkısı yokdur en çok beni sevmelidir karşıyım 😂😂😂
Adige09 pyymamm him ama dogru olabilir soda ile hamilelik testi gibi bisey degildir umarim 😄 ben çatı muayenesinden korkuyorum 🤨
pyymamm Adige09 ahahha yasayıp görcez valla 😂😂 böyle seylerin garantisi yok sonucta inanamadım pek ben