Helin47 Kızlar benim gibi igneden bile korkanlar varmi varsa onlar icin doğum nasil geçti anlatabilirlermi🤗🙏
Zuzum_20 Helin47 dogum yapmadım ama ıgneden bıle korkuyorum buracıkta bekleyeyım 33 haftalıgız endişeler basladı 😍
Hlal Helin47 ben iğneden de korkardım ama mecbur olunca her ay ignevurundm alışmaya basladim ama doğum dan da çok korkuyorm
Ssraa Ben korkmam iğneden falan, hatta canım pektir. Ama korkutmak gibi olmasın da, doğum sancısı bana çok fena geldi
pyymamm ZmrtDilaa catının müsait olup olmadıgını anlayabilir miyiz ki catı muayenesi olmadan daha 🙈24+1im daha
Gizemmali71 Doğum sancısı 6 cm açıklıktan sonra şuurunu kaybedecegin şekilde acı veriyo diyorsun ki hemen bitsin zaman aksın geçsin dogum olsun ama o doğurduktan sonraki tatlı yorgunluğu hiç birşeye degismem çok güzeldi hastane de yatmayı seven bı insan değilim ama o gece hiç unutacamadigim rahatliktaydim sezeryan olursan 2 haftaya kadar acı çekersin hep en iyisi normal boşver sabci geldiğinde mecbur cekicen sonra bitecek
ZmrtDilaa pyymamm Yok Cnm Olman Lazım düşünme çok erken 37.38 W oluyor muayene baktın olmuyor Sezeryan 😄🤲🙏🏻
pyymamm ZmrtDilaa korkum yok catı muayenesi olmaktan ama yatkınlık var mı acaba merak ediyorum. Bir yakınım kalcadan sağdan sola karısla ölçtü bir karıstan fazlaysa vucut normal doğuma müsait oluyomuş dedide pek mantıklı gelmedi bana kalcam oldum olası geniş yoksa
Ezgi05 Kalçam dışında iğneden asla korkmam hatta canım bile acımaz ama adam akıllı regl sancısı bile çekmediğim için suni sancı gözümü korkutmuyor değil
ZmrtDilaa Merveyrdm2303 Bugünnn 8.00 Ama Bebek Seni Uykusuz Kalmaya Alıştırıyor Belli Saatlerde Uyanıyorum Heycanda Var 😬🤭😄🤲🙏🏻
ZmrtDilaa Merveyrdm2303 Bence 8.30 Gel dedi Mualeri başlamadan 9.30 9.00 galiba Alır tatilden geliyor Doktorum Nişan Geldi bu sabah sarı akıntı şeklinde yoğun sende ben 39.2 W ben
Adige09 pyymamm o nasil ya anlamadim ? Herkesin kalçası geniştir ona bakarsak bir daha anlatir misin ?
berf_16 Kızlar millet normal den korkup sezeryan istiyor ama ben gerçekten sezeryan dan çok korkuyorum normal doğum yapayım acı çekeyimm ama o kesilme vs beni çok korkutuyo 😫🙄
[silindi] berf_16 😂😂 kesinlikle ben de aynı şeyi düşünüyorum ameliyattan orda bilinçliyken kesiliyo olma fikrinden ve sonrasında orda kocaman yarık dikişli karından çok korkuyorum 🤦🏼♀️😅
pyymamm berf_16 ay bende öyleyim ya 🙈🙈 kesilmekten korkuyorum bide dikerlerken herseyi hissediyosun acısını hissetmiyosun sadece dediker iyice tırstım
berf_16 [silindi] hahahah seninle resmen kaderlerimiz aynı gibi 😂 hele ki isteyerek sezeryan isteyenleri anlayamıyorum ya ben çök ötleğim ya onlar biz sezeryandan korkuyoruz onlar normalden e bide ne olursa olsun ben normalin daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum aksi bi durum olmayana kadar da normal düşünüyorum inşallah rabbimde nasip eder 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
[silindi] berf_16 kesinlikle aynı fikirdeyim tamam normalde kolay demiyorum muhakkak çok zor ama sonrasında hiç bişi kalmıycak bir anda biticek herşey ben de bu kadar sezeryan isteyenden sonra yürek mi yedim ne yedim bilmiyorum ki diyorum 😂😂 sağlıklı oluşu konusu ise ayrıca bir konu hem anne hem bebek için bu da tetikliyor tabi normal isteğimi
berf_16 [silindi] iyi düşünelim iyi olsun herzaman pozitif düşünceden yanayım düşüncenin iyi gelceğini düşünenlerdenim 🥰 yavrum için hayırlısı sağlıklısı ne ise o olsun ☺️