Bebek toplaniyomus hissi yada karnım sertleşiyor dediğimiz aslında kasılma, nst de iken o his geldiğinde sancı 100lerde cıktı acı vermiyor ama his olarak var biliyosun o sertleşmeyi doktoruma ben bu hissi bebek toparlanması sanıyodum dedim meğer yalancı kasilmaymis o an pozisyon değiş dedi baktin süre olarak belli aralıklarla geliyor beklemeden hastaneye gel stres olabilirmiş bebekler bu kasilmalarda