Bsrozsamli Kızlar hayırlı geceler, 32 haftalık gebeyim ve yaklaşık 20.haftadan itibaren erken doğum riskim var. Şimdi de 5 dk da bir karnım sertleşiyor. Bu kasılma mıdır? Çok ağrım yok ama düzenli olarak bebek toplanıyor
Damla0x Bsrozsamli Bence doktorunu aramalısın 🙄 panik yapma belki endselendigin için bu durumu farklı hissediyor kendini geriyorsundur, sakin ol doktoruna sor bence en iyisini o bilir seni en iyi tanıyan o takib eden o unutma 😕
Sirkencubin Bsrozsamli kasilmalarin duzenli olmasi onemlidir. 10 dakika acil 5 dakikada bir ise alarm kodu olarak gecermis. Saat kac olursa olsun doktoruna haber et veya bir hastaneye git baksinlar.
Zade Bsrozsamli Bence Dr na ulaşmalısın .. bu tarz toplanmalar sertleşmeler kasılma olarak adlandırılıyor çünkü .. En kötü bir nst ye bağlanıp bebeciğiniz iyimi onu görmüş olursunuz . Acile gidin derim
Gazell Bsrozsamli kesinlikle doktora gidin 33.haftada ben senepten doğum yaptım:) ağrı yoktu saddece kasılma vardibebek bir yere toplanıyor sertleşiyor gibi meğer doğum sancısı başlamış
Bsrozsamli Damla0x saat çok geç oldu diye rahatsız vermek istemiyorum açıkcası ama hastane yakın. Gitsem mi diye ikilemdeyim. İlk gebeliğim bişey de bilmiyorum
gulkara Ben hala kasılmanın ne olduğunu anlayamadım. Kasılmayı ben karın ağrısı olarak düşünmüştüm hep. Benim de 33*4 bugün bebek sürekli toplanıp durdu ben de endişelendim. Kasılma mı oluyor acaba bu. Bebek toplanması ve karın sertleşmesi aynı şey mi
Derya-41 gulkara bende aynı valla kasılma nasıl oluyor anlamiyorum arada karnım taş gibi oluyor ve aşağıya baskı yapıyor o mu yoksa kasılma dedikleri sancımı 🧐
Gulfem07 gulkara karin sertlesmesiyle kasılma farklı ben nst yi iyi takiplerim bazen oğlum toplanıyor ama hiç gerilme çekilme hissi olmuyor o zaman net de sanci çıkmıyordu ama ne zaman bi gerilmeyle birlikte artış olursa o zaman kasılma oluyor işte.
Gulfem07 Bsrozsamli nst ye girince iyi takipleyin nerede ne nasıl oluyor bakin derim.Ben 4 kere girdim anladim ilk 29.haftamda çıktı kasılma ama agrım çok hafifti hatta yoktu ama 60 a çıktı.Sonraki haftalarda sancıyı anladim.O anlaşılmayacak bir şey değil bence.Bebek bir yere toplanırken gerilme hissi yaşıyorsan o kasilmadir.
duyguyilmaz Kizlar karniniz komple tas gibi kesilirse veya bebeginiz sanki biyere totosunu dayiyo gibi olursa hatta karniniz bile yamulur oyle olunca iste o yalanci kasilma.
Bsrozsamli duyguyilmaz Zade gulkara Sirkencubin Hzr_7714 duyguyilmaz Çok teşekkür ederim kızlar, eğer bi yarım saat daha devm ederse acile gidicem
Merveaygun duyguyilmaz bu tarif ettiğiniz bende oluyor yalancı kasilmanin bi sakıncası falan var mi acaba
Hzr_7714 Benimde karnimin heryerk semsert oluyor yada bir yerde toplanir gibi sagda yada solda sadece sertlik aci oluyor doktora soyledim kasilma degil bebek toplaniyor olur dedi. Erken dogum riskimde var simdi gercekten kasilma yasasam ayirt edemicem 25+4 haftaligiz 💆
gulkara Hzr_7714 başka gönderilerde toplanmaya kasılma demişler kafam karıştı. Yani ben de bebek poposunu dayadı galan diye düşünmüştüm ama yazılanları okuyunca korktum endişelendim benimki 3 hafta geriden geliyor zaten gelişmezse alırız diyordu Dr. korkum ondan
Ssraa Hzr_7714 aslına bakarsan sancı kasılma dediğimiz olay karnın her yerinin komple semsert olması olayı. Yani tamam bir yerde poposu oluyor ama diğer yerlere de dokunduğunuzda her yer çok sert oluyor ve bir zaman sonra düzeliyor
duyguyilmaz gulkara o toplanmalar kasilma iste ben de bebegim totosunu dayiyo diye seviyodum ama kasilma aninda dokunmamak da lazimmis. Rahim zaten kasilmis dokununca uyarmis oluyosun. Pozisyon degistirdiginde gecmesi lazim. Yatarken olursa kalk ayaktayken olursa uzan. Bol sivi ic cok yoruldugunda sayisi artar. Benim 26dan beri oluyo 35+6dayim iyice artti.
Bsrozsamli duyguyilmaz evin içinde yürüdüm pozisyon değiştirdim ama geçmedi, hafiften belimi de yokluyor gibi
Gazell Bsrozsamli yok canım anlamadım doktor muayene edip baktı 4cm açılma var dedi ben kasılma harika birşey hissetmedim yanlış anlamayın sizi korkutmak için söylemiyorum ama tedbiri elden bırakmayın sadece illa aynısı sizdede olcak değil tabi son zamanlarda kasılmalar normal önemli olan düzenli olması onu takip edin
duyguyilmaz Bsrozsamli gecmediyse ve siddeti artip iki kasilma arasi kisaliyosa doktoruna gorun canim. Bu cumleleri bu cuma doktorum bana soylemisti.
gulkara Bsrozsamli çok stresli ya bende bugün oldu daha önce bir iki defa hissetmiştim gün içinde en fazla. Zaten bebek de küçük Dr. 1200 1500 gram dedi 😪 aldıklarım bebeğe olmayacak bile Korkmaya başladım daha hiçbir şeyimiz de hazır değil her şeyi aldık ama yıkanıp ütülenmedi ailemden uzaktayım kimse yok yapacak bende yapamıyorum Çabuk yoruluyorum 😔