Gzrilknur aynen öyle👍 yaptırmasin beni ilgilendirmez ona saygı duyarız ama aşı, test, detaylı tarama, ilaç vs gibi konularda kendi yaptirmayan kadınların burada bir başkasına ben yaptırmadım sende yaptırma gereksiz, sonuçta bebeğini aldiracakmisin o zaman yaptırma, doktorum ilaç verdi ama ben kullanmadım sende kullanma kimyasal sonuçta gibi sözlerine asla tahammül edemiyorum ve saygı gosteremiyorum