Gerçekten daha da enteresan yorum olamazdı dünya sağlık örgütünü benim kurmuş olmam 😂 neyse, siz yasal sağlık örgütlerinden ve doktorlardan daha iyi biliyorsunuz sanırım. Sizin takdiriniz tabiki ama yorumla insan yönlendirilmez ben yorum değil okuduklarımı paylaştım.