Seymaert 40+4 oluyoruz kızlar 6 dakika da bir sancı giriyor bi 15 Saniye filan sürüyor doğum sancısı mı bu napmalıyım şuan panik olduuum. Aşırı zorlamıyor ufaktan kıvrandırıyor sadece
tugbaekinci Seymaert ben henüz doğum yapmadım ama doktorum 5 dk da bir olmaya başladığında hastaneye gelmemi söylemişti. Düzenli geliyorsa doğum sancısıdır muhtemelen
Gnl-grb Seymaert ayyy çok heycanlandım sanki ben dogurucam kızlarda destek veriyor ya çok heycanladım bizi durumdan haberdar et ama valla burdayım bekliyorum. ...
Melos58 Sancılarınız düzenliyse hastaneye gitseniz iyi olur. Doğum sanciniz başlamış gibi haftaniz gayet uyumlu
Aleyy00 Hafif sancılarla gittim 1 cm açıklıkla yatış verdi 4 saat sonunda tam açıklıkla doğum yaptım nişanım gelmişti ama suyum gelmemişti bence bir git
Ozlem35 Canım panik olma sakin ol, bebeğine ne güzel kavuşacaksın....Nefes al ver sakin kal...Panik yapma.🖐 Minnoş minnoş bebişi düşün 🤗 Anne olacaksın....Bence doktor a git çünkü düzenli bir şekilde diyorsun sancim....Ama PANIK YAPMA SAKIN OLMALISIN 🤗
Mehricik Eyer 1 saattir durmadan ve vaktini gecirmeden gelen sanciysa dogum sancisidr hafif olmasi seni tedirgin etmesin insAllah daha az sanciyla bitirir dus al cantani topla ve hastaneye git 4-5 saat sonra bebeyine kavusucaksin merak etme 😍😍😍
Bilgeninannesi Yani gelmişin 40 haftaya hatta geçmişin sancının kaç dakikada bir girdiğini hesaplayabilmişin hala soruyon doğuruyo muyum diye heyecandan akıl da kalmıyo herhalde doktora giiiiittt 😅
Seymaert Ay resmen doğuruyorum 🤦♀️ 2 cm açılma nst 90larda git dinlen duşunu al sabah yatış yapıp doğum yapıyoruz dedi 🤤🤤
Busemasalpoyraz Seymaert ay bende heyecanlandim haberdar et bizi kizzzz allah bi avazda kurtarsin seni insallah
Pircu Ben de birşey sormak istiyorum konuyla alakalı. Sanci hissetmediğim halde karnımda şu son yarım saatte 10 dakikaya bir kasılmalar oluştu. Erken doğum riskim vardı zaten. Acaba doğumun belirtisi mi bu yoksa bana mı öyle geliyor? Busemasalpoyraz Seymaert Mom54564
Seymaert Enyes _9297_ busrasahinn Beyzaharun Mom54564 Hepiniz çok sağolun arkadaşlar. Dualarınızı eksik etmeyin çok kötü Bi gece geçirdim sancılarım sıklaştı 9 da yatışım var inşallah açılmam olmuştur