Minnosannis01 Baloglum93 kilotlu çorabın en kalın halini düşün esnek streç o kumaşa terzi olır mu ki? Penye değil çünkü
Baloglum93 Minnosannis01 valla bilmiyorum bı terziye sor bakalım paran boşa gitmesin en azından . En kötü ihtimalle cevrende kilolu biri varsa ona sat
Raniniii Minnosannis01 hamile tayti biraz daha normal tayta gore büyük olarak uretiliyor aklinda olsun sen zayifmissin zaten m alsan rahat edersin
Raniniii Minnosannis01 evet s de olabilir cnm sana banada büyük almislardi evde giydim hep dışarıya giyemedim
yarennn79 Minnosannis01 canım sende daha 14 haftalik sin niye o kadar büyük beden aldın bide zayıfsin keşke sorsaydin olmazsa degistirebilirmiyim diye
Minnosannis01 yarennn79 cnm satıcı öyle yönlendirince güvendim. Bide streç daracık dıruyordu. Olur diye düşündüm. Meğer baya açılıyormuş giyince😣
Minnosannis01 Baloglum93 gardrops diye bi uygulama var orda satıcam cnm. Bi kaç esyamı daha satmıştım öyle
duyguyilmaz 69 kiloyum 36.haftam hala lcwden aldigim m beden taytlayim. Ayrica ne demek iade degisim olmuyo kulot mu bu hakkinizi arayin tuketici haklarina bildirecegim diyin.
Kbrbydk Minnosannis01 tayt bu ya iç çamaşırı değil ki canım bence sen tekrar git bir ustele ben kaç bedenim sen bana nasıl xl verirsin diye. Tüketici haklarına gidip sikayet edicem de gözleri korksun. Fişin varsa değiştirmek zorunda geri almasa bile
Blackforrest Minnosannis01 s beden al. Zaten tayt çok çabuk esneyen birşey. Ben de s beden aldım hep. 50kiloyka hamile kaldım. Şuan 60oldum ama hala s gayet rahat oluyo
Gulcezeren Minnosannis01 hamile kıyafetlerinde kendi bedeniniz neyse onu alın çünkü üst kısım ayrıyetten kumaş lastik oldugu için rahatlıkla olucaktır zaten o yüzden büyük almanıza gerek yok.. Ben hep kendi bedenimi alıyorum