Ezgi05 Katılıyorum. Varlığı yeter,gölgesi yeter,sesi soluğu yeter,nefes alsın yeter ya insanlar bazen çok bencil ben üzülüyorum başkada birşey diyemiyorum bunca yaşa o ana getirmiş bizleri bu saatten sonra arkalarını biz toplasak ne olur bu boynumuzun borcudur zaten🙏