Merhaba hanımlar. Ailem benden uzakta. Annem ve kız kardeşim doğum öncesi gelmek istiyor ama bana yardımcı olabileceklerini düşünmüyorum, kendilerine hayırları yok, düzenli tertipli insanlar değiller. Aksine bana daha çok iş çıkıyor. Kardeşim yap demeden önündeki çöpü atmaz. Ben de ortalıkta bir şey oldu mu rahatsız oluyorum. Çöpün kenarına kırıntı döküldüyse gördüğüm an çekiyorum. Her şeyi ben görüp ben yaptığımda gelmelerinin bi anlamı olmuyor. Sürekli şunu yap bunu yap diyebilecek bir insan da değilim. Laf anlatana kadar kendim yaparım modundayım. Doğumu beklerken de benim için zor olacak gibi geliyor. Ben de hiç gelmeseler ben doğuma giderken haber versek de çağırsak diyorum. Doğum sürecinde hastanede çok ihtiyaç hisseder miyim? Eşim hep yanımda destek zaten. Hastaneye yalnız gitmek ve doğurana kadar yanımda sadece eşimin olması zor olur mu? Kafam çok karışık ve bu yüzden psikolojim bozuldu. Kendimi desteksiz hissediyorum. Bir de geldiler diyelim, zaten ekstra iş çıkıyor, haftalarca onlarla doğum beklemek beni daha da çok strese sokar mı? Sonuçta doğumun bir günü de olsa kimi haftalar önce kimi de çok geç doğuruyor. Çok uzattım :) Hastaneye eşle yalnız gitme konusunda ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınıza ihtiyacım var. Teşekkürler.