Asya2020 Kızlar hayatımda ilk kez ananas yedim ve ağzım şişti dilim acıyor dudak kenarım acıyor 2 dilim yedim bu geçer mi hamileyim bir zararı olur mu ya
Haribo42 Asya2020 tabiki acile git benim annem kivi yedi ölücekti az kalsin bogazi sisiyodu solunum sistemi zarar goruyo
ekara Asya2020 benimde eşim ananas yediğinde öyle oluyo 2-3 saat sonra falan kendiliğinden geçiyo korkma yani bebeğe zararı olmaz
aslimutlu1 Asya2020 ananas içerigi asitlidir agznda cok tutmussun eritmiş olabilir tahrip etmiş . Git hemen acile
Asya2020 Çok teşekkür ederim kızlar çok sağolun biraz geçti gibi eğer tam geçmezse acile gidicem boğazımda değil de ağzımın içi mahfoldu dudaklarım kenarları :( ben ne biliyim asitli yicek olduğunu hayatımda ilk kez yiyorum
ekara Asya2020 ben egzotik meyvelerin hepsinden yedim hiçte bişey olmaz korkutma kendini. Bugün dragon meyvesinin tadına bile baktım. 37. haftaya geldim kafana takma yani.
Aslgly Asya2020 asitinden dolayı. Yani bana öyle söylemişlerdi dediğim gibi ne kadar doğru bilemiyorum bende yememiştim. Yemediğim için doktoruma da sormadım siz bi sorun isterseniz
BeybininAnasi Çok acayip bir yapısı var ananasın. Ben hep yiyorum, hep de ağzımı acıtıyor, dilime batıyor. Gözlemleyin, geçmezse doktora. Bildiğim kadarıyla alerji olsa kızarıklık, nefes daralması falan da oluyor
Zeyk BeybininAnasi her alerji nesef darlığı kızarıklık vs yapmaz vücut o an nasıl reaksiyon veriyorsa o şekilde alerji geçirilir. Benim eriğe alerjim var mesela balon gibi sisiyorum yersem
Asya2020 Nefes daralması değil de böyle ağızda acı dudaklarım şişti kenarları kırmızı oldu dilim acıyor ilk kez yedim ben elma armut gibi bir şey sandım ya :(
Asya2020 Ananasa alerjin varmış demek ki kızlar doktoruma sordum şimdi bebeğe bir şey olmayacağını söyledi sizin alerjiniz varmış yemeyin siz dedi bebeğe bir şey olmaz dedi
Iremgokce Asya2020 ananasın bebeğe bir zararı yok aksine faydalı bir meyve ama sanırım senin alerjin var bence doktoruna görün