Kaderaslantekin Gizem835 ilk gebeligim de 39 hafta da sezaryan oldum simdi 30+2 haftayz daha bisey demedi doktorlar🤔
Dmt01 Gizem835 38+5 te planlı sezeryan olacam çarşamba günü yani şekerim var ve bebeğim küçük oyüzden doktorum beklemek istemiyor alalım dedi
duyguyilmaz Kumru82 kalbinizde ne sorunu var acaba? Cok gecmis olsun 36 iyi bir hafta caninizi sıkmayin hic:)
iiisilll Sakire sizinle ayni gun olacagiz sanirim sezeryan ben de haftaya ptesi 9 aralik gunu olacagim
Deletedmom0065 ZmrtDilaa ay yarın mı cidden 😦benimde 10 gunum kaldim nasil heyecandan uyuyabilecek misiniz yerinizde durabiliyo musunuz 😁
Mugge_1 Gizem835 3 aralık salı günü sezaryen olacağım, 38+5 oluyorum o gün :) isteğe bağlı oluyorum bu arada.
Gulhan34 Bende hayırlısı ile 12 aralıkta gün aldım inş hepımızın ki kolay geçer yarın olacaklar tecrübelerinizi yazarsınız toparlayınca tabıkı
[silindi] Gizem835 38+4 den sonrası 39 a kadar olan günlerin herhangi birinde olacağını söyledi doktorum. Tabi bir problem çıkmazsa insaAllah🙏
Kumru82 duyguyilmaz ileri derecede ritim bozukluğu kan basıncı yükseldikcede küçük tansiyonum yükseliyor insülinde kullanıyorum yani hepsi birbirine bağlı canım