Burcu2626 GGD kesinlikle gafull ben de daha dün battaniye siparisi verdim daha once cok begenerek bi arkadasima hediye yaptirmistim simdi kendi bebeğime nasip oldu
Emineyunus_kurt Tubaliya mucize minikler diye sayfa var ben orda yaptirdim canim ve cok memnun kaldim kaliteside guzel
Ytelmas Ebrusercan ya nihayet burdan yaptıran birini buldum 😅 bende yaptırdım şiparişimi teslim aldım ama henüz yıkamadım. Tıkladıktan sonra rengi soluyor diyenler oldu emin olamadım siz nasıl yıkadınız ya da rengi soldu mu ?
Ytelmas Nur1991 yıkamayı nasıl yaptınız rengi soldu mu. Yıkadıktan sonra soldu diyenler oldu korkuyorum solacak diye
Nur1991 Ytelmas Canım tersten yıkadım 30 derece de sonra tersten utuleyip çantaya koydum bir dolma olmadı
Dilankazann Gelinsabahlıgı diye bir sayfadan yaptırdım lohusa takımını da ordan aldım çok güzellerdi memnun kaldım baya👍
11bsb Tubaliya tugbakugu_forbaby de yaptırdım ben battaniye ile takım olarak geldi yastık hediyeli çok güzeldi.
Ogullarimveben Butikbebecik sayfasından yaptırdım 11 li takım 150 TL bide büyük oğluma t-shirt yaptırdım 45 TL 🙏