bende 12+5 im 3.bebisim 2sinde gittim kadin doktoru doktorum hep 16 ile 20 haftalari söylerim emin olmadan heycanlandirmak istemem diyo o yüzden bekliyoz ilk oglumu 17.haftada
kizimi 16.haftada söyledi göstererek 3.merakla bekliyoz erkek se ismi hazirda kiz isimlerime kararsiz kaldim durdum ya