Naz60 Merhaba bayanlar yarın 9 da yatışım yapılacak 39+3 Nasıl olacak neler yapılacak lavman yapılacak mı acaba merak ediyorum 🤦🏼♀️
Kizkalesi Naz60 normalde 38 de falan alıyorlar bebeği seninkini niye bukadar beklettiler kilosu boyu nasıl
Seda_123 Naz60 Zaten sana söylemişlerdir bişey yemeden gidiyorsun sonda takıyorlar ama hiç acımıyormuş bazıları uyuşturduktan sonra takıyor sondayı bişey olmuyor yani
Sghslove Deletedmom124 doktorum bana sabah 8de kahvaltını yap 10da hastanede ol dedi normalde aç kalmak gerekmiyor mu?
Naz60 Deletedmom124 Sonda peki 😐😐😐 Cok kişi abartarak can acıttığını söylüyor çogu birkaç saniyelik diyor
Naz60 Kizkalesi Benim herşey normal ilerliyordu 10 gün önce kilosu 3300 dü kaşıntım var ne yaptılarsa durduramadılar beklemeye gerek yok cok rahatsız olmaya başladım o yüzden bebişin gelmesini bekleyemiyorum artık 🤷🏼♀️ kilodan dolayıda normal doğum için biraz korkmaya başlamıştım ister istemez hayırlısı böyleymiş ☺️
Emelyrgnc Bende yarın 40 haftalık oluyorum bebıs bıraz kılolu ona gore sezeryan olacagım su an acılmam fılan yok 🤦♀️
Kizkalesi Naz60 normal doğumu bekliyordun kaşıntı dan dolayı sezeryane karar verdin anladım hayırlısı ile Al kucağına canım 😊
Naz60 Sghslove Aç gel dedi bana sabah kan vereceğim değerlerime bakılacak sezeryan için en az 6 saat ac olman gerek tekrar ara yada hastaneye sor istersen
Deletedmom124 Naz60 hiç acıtmıyor canım çok nazlı hissetmedim bile ben iğneden sonra takıyorlar korkma o yüzden
Aslihan555 Naz60 eger uyusturmadan once takmaknisterlerse ustunde dur ameliyathanede taktiricam ben odada istemiyorum de ozaman uyusmus olursun bise anlamazsn
Sghslove Naz60 doktorum 8de kahvaltını bitir zaten 2 de alıcam seni dedi yani 6 saat aç kalmış oluyorum. Onu hesaplamış sanırım ben her ihtimale karşı 7 buçukta bitiririm kahvaltıyı
ZmrtDilaa Yarın Spinal Sezeryanım Var 8 Hastanede Ol 12 den sonra bi şey yemek içmek Yok dedi Hayırlısı Dr.38.2 Alacaktı 39.2 İstedim en Son kilo 3100 dü 40 tehlikeli dedi kaka yapabiliyor o yüzden beklemiyorum
Naz60 Sghslove Spinal yapalım dedi doktorum ama istemiyorum ben o an o ortamı görmek duymak hiç iyi gelmiyor insana odaya cıkıncada belden aşşası felçli gibi oluyormuş kimse tavsiye etmiyor
Sghslove Naz60 ben spinal olucam canım görmek istiyorum çünkü bir daha ne zaman yaşarımki böyle bir şey onun dünyaya gelişine şahit olmak istiyorum Rabbim güç verirse 🙏🏻💕