NERDOGDU Ben 30. Haftada hazırladım sayılır. Bir tek bavula yerleştirmesi kaldı. Benim aldığım bebek bezinin 1 paketinde 20 adet var o yüzden açmayı düşünmüyorum. Direk onu koyucam. ☺️
Aslhntugra Cancan60 bende oyle olurum herhalde halen bi rahatlik sanki tam zamaninda gelmek zorunda bebek ama mantikli olan erkenden hazir etmek 😪
Cancan60 Aslhntugra Yok yok sen öyle yapma erkenden hazırla bence sonra zor oluyor. varsa eksiklerini bir an önce tamamla at çantaya 🤣 çanta da değil bi bavul oldu benim 🙊
Tuuce7 Ben de 32 oldum ve geç kaldım çanta için sanırım gelecek hafta sonu hazırlarım çünkü dün yalancı sancı geldi , dedim çanta zamanı gelmiş
Aslhntugra Cancan60 daha benimde eksikler var bide siparisler var gelmedi onlari da bekliyorum ama sanirim aldikca aldikca hazirlamak lazim herseyi yoksa unutulur 🙈
ozguk Aslhntugra 32. Haftadayım hersey hazır ama yıkayıp ütülemedim kargolarım var gelsin bende hazırlayacam inşallah
Brnsl Aslhntugra 35te hazırladım ben canım. Benim eksiklerim hala var aklıma geldikçe koyuyorum çantama.
Cancan60 Aslhntugra aynen öyle ben buradaki paylaşımlardan listelerden kontrol ederek hazırladım insallah unutmamışımdır bir şey 🤣
Aslhntugra Hlal pisik kremi olarak ne dusunuyosun canim ben bepenthol aldim ama hani ne alinmali varmi aklinda bi marka
Hlal Aslhntugra Badger,bubchen,burtsbees,desitin,earthmamaorganics,evomeretr,incia,momidea,mustela,,penaten,purmama natural,shooshatr@bebekhouse,hametan,bunlardan birini alcam canım bunlar katkisiz