Nuur2001 Aslhntugra canım eşyalarını 30 haftalıkken başladım yıkamaya 2 haftadır da yıkıyorum ütüleyip hazırlicam çantamı eşyaları da kilitli torbalara koyucam diğer yıkadıklarımın üzürini de örtücem ki tozlanmasın 🤗
Sakire Canım 30. Haftada başka. Köşede dursun. Ne olur ne olmaz hiç belli olmuyor bu işler. Ben 37de hazırladım o ayrı mesele ama kaçtım sanırım hep, erken doğum yapma korkumdan 🙈 dediğimi yap yaptığımı yapma. Eşyan eksikse bile aldıkça koyarsın içine zaten. Malum erken doğumlar o kadar arttı ki
Aslhntugra Sakire Evet canim Erken dogum artik baya oluyo ben suan 30. Haftadayim yavas yavas eksikleri aliyorum ama daha yikayip utuleyip bi cantada toparlamadim
Sakire Aslhntugra hiç üşenme bugün yarın başla bence artık. İnan bana zevk bile alacaksın ütüledikçe minik minik 🙈🙈 öncelik olarak hastane çıkışı, bez, ıslak mendil, ağız mendili ve kendi pijama takımın ve iç çamaşırı , emzirme sütyeni. En azından bunlar hazır olsun
Aslhntugra Sakire peki Cantaya Koymak gereken baska neler var canim kac tane hastane cikisi katmak gerek battaniye falan nasil kac tane olacak bi onerin varmi
Aslhntugra Nuur2001 Ablam icin hazirlamistik hastane cantasi cok zevkli oluyo yika utule ama ben bi baalayamadim daha eksikler de var hep erteliyorum 🤔
Sakire Aslhntugra hastaneler sıcak oluyor ama ben yine de incesinden 2 tane aldım battaniye ne olur ne olmaz diye. Sezeryan sonrası kanamamız da oluyormuş onun için hasta bezi de alın diyorlar da ben almadım , kimi hastane çocuk bezi de kullanıyormuş bizim için hasta bezi yerine ☺️
Sakire Aslhntugra emzik ve biberon koymadm bebeğime mama falan vermesinler diye emziği evde vermeye başlıca
Hlal Bitane 10 lu hastane çıkışı iki tane de tam takım yedek kıyafet koydum,bı kalın baddaniye bitanede nohut baddaniye koydum , depend koydum,emzirme sütyen ve atleti,göğüs pedi,,kendin için pijama takımı kalın çorap yelek koy canm
Aslhntugra Hlal depent sanirim normal dogumda kullaniliyormus ama sezeryan olursa kullanilmiyo diye duydum canim oyle mi
Hlal Hastane çıkışının içinde baddaniye var onun haricinde ben bı tam kalın bide ince nohut baddaniye koydm
Fey Kaç tane bebek bezi koymak gerekir acaba? Ben de bugün başladım. 36. Haftaya girdim🤭 kendime gecelik ve sabahlık yelek çorap koydum. Bebeğe 1 hastane çıkışı 2 normal takım 1 yelek ıslak mendil ve bez. Çok abartmıyım diyorum ama bez adedinde kaldım🤦🏻♀️ Havlu falan da koyacağım. Çok yorucu iş ya🤣🤦🏻♀️
Aslhntugra Fey bazi bebeklerde hastane cikisi bile olmuyomus kilosuna gore direk 0-3 katanlarda var kac kilo olacak ne olacak ona gore bakmak lazim