Ozo34 okuyunca agladim.. o testi yaptirip beklemek bile insanin ömrunden ömür götürürken siz neler yaşadınız, yaşıyorsunuz. Dilerim tekrar hamile kalir ve yavrunuzu kucaginiza alirsiniz :( size cok dua edecegim , arkadaşlar da edecektir eminim. Allahim hamile dualarımızı kabul etsin insallah.