Canım hiç bilgim yok ama Allah yardımcın olsun çok çok sabır gerektiren bir süreç inşallah hakkinizda en hayırlısı olur. Gebelik için uğraşıp tedavi peşinde koşmak nedir ben de iyi bilirim ama duamız hep şu yönde rabbim hayırlı evlat versin... Varlığıyla da imtihan edebilir, yokluğuyla da... Ne yaşarsak rabbimizden. İçindeki hayrı biz üzüntüluyken görmüyoruz ama kimbilir ne hikmetler var her başımıza gelen de. İçini ferah tutmaya çalış kuzum. Rabbim böyle bir imtihan için seni sectiyse sana değer verdiği senin sabrını bildiği için belki de