Ozget Gozde2016 benim hamile degilken 98 di aclik hamile kaldıktan sonra yaptirdim 97 cikti ayni ama takip edelim dedi doktorum
Deletedmom00260 Ozget Şeker yüklemesinde 111 çıkmıştı iki gün geçti 108 e düştü. Şu an bilmiyorum. İki hafta diyet yapıp gel dedi doktor salı günü gideceğim umarım düşmüştür.
Hazal06 Deletedmom00260 Asla kendi kafaniza göre diyet yapmayin Benim bir tanıdığına doktor çok kg aldın biraz diyet yap demiş oda kendi kafasına göre yaptı bebeği karnında ölmüş 8 aylık ölü doğum yaptı Rabbim kimsenin başına vermesin
Glcnazz10 Ozget bence hiç diyet yapmyn bebeginiz icin bende kilolu olarak hamile kaldm yapacak birsey yok dogumdan sonra insallah veririz bebegimz icin herseye deger yeterki saglikli dogsunlar
Ozget Glcnazz10 öyle cok sıkı diyet asla yapmam. Bebegim herseyden önemli... sadece şeker sorununu yaşamamak icin diyetisyen dedi doktor. Herşey gayet iyi tatlıya dayanamıyorum :(
Tugbaklc Deletedmom00260 çok kilo.aldiniz mi peki haftanız kaç merak ediyorum da diyetisyene gidince hakikaten kilo alımı kontrollü mu oluyor ben çok fazla tatlıya dadandım bu sıra da