Bilgeninannesi Adel001 lavman canım bağırsak boşaltma işlemi böyle bir sıvı veriyolar alttan bağırsakların boşalıyor rahatlıyorsun 😊 normal doğumlarda kadınlara yapılıyor 😊
Deletedmom133 NERDOGDU anladım canım niye öyle dedi acaba 3 arkadaş devlette oldum ablamdaoldu hep yapıldı
NERDOGDU Deletedmom133 belki benim gittiğim hastanede yapılmıyordur. Çünkü ben eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum. Yada yeni yürürlüğe girdi bu durum.
Elifismaill Nazliii35 herhangi acı veren bişey değil sancılarinizi çekerken doğururken rahat olursunuz çünkü ikinirken insan kendinden geçiyor