aysenur4 Bilgeninannesi yoo anneme seneler önce yapılmış her dogumunda bunun tek ıkınmayla alakası yok sezeryandan sonra gaz sancısı cekmemek için dikiş yerlerinin acımaması büyügün olammasıciçin yapılan bişe
Bilgeninannesi aysenur4 eskiden genel anestezi olduğu için yapılıyordu şuan daha çok lokal anesteziyle yapıldığı için lavman tercih edilmiyor. Doktorun açıklaması buydu 😊
aysenur4 Bilgeninannesi sonradan gaz sancısı cekmekten se başta yaptırmak içini boşalttirmak isterim acılı bile değilmiş sırınganın ucuyla popo içine ilaç veriliyo sonrası rahatlama ben yaptırıcam
Bilgeninannesi aysenur4 ben severim zaten lavmanı bence insan hasta olsa da olmasa da arada gidip yaptırmalı 😄 ama bunun konumuzla alakası yok 😄
Adige09 Bilgeninannesi aha bu da benden sürekli kabız olduğum için bende bir Lavmanınızı alabilir miyim diycem ebeye dogumda 😂😂😂
FSCMK aysenur4 hastaneye gittiğimde 4 cm açıklığım vardı bişey sıktılar ve tuvalete git dedi ebeler kabızdım ama bunu sıktıktan sonra biraz sanki kolay yaptım diye şimdi çok iyi hatırlıyorum 😂vajınama değil arkama sıktılar bir sıvı
defne55 Nazliii35 17 gün önce normal doğum yaptım banada yapıldı rahatlıyor insan sanki doğum esnasında o iğrenç olay başına gelmeyecekmiş gibi hissediyor 😂😂
FSCMK mucizelerininannesi vallahi hastaneye gittiğimde 4cm açıklığım vardı bişey sıktılar sonra tuvalete git dediler
Deletedmom133 NERDOGDU anladım canım niye öyle dedi acaba 3 arkadaş devlette oldum ablamdaoldu hep yapıldı
Umut200120 Nazliii35 yok yok korkmayın hiç can yakmıyor normal doğumda sanki sancıyı azaltıyor gibi hissettim ben baya rahatlatıyor