Merhaba bizde şuan 34+4 üz geçtiğimiz perşembe nstye girdim sancılarım cıktı nerdeyse yatış veriyordu doktor 😮 ama iş tutma yat dinlen çok yürüme falan dedi yolladı eve ben bebegin çantasını 30. Haftada hazırlayıp kaldırmıştım temizliğimi de yapmıştım çok şükür 😂 onun dışında hiç belli olmaz vaktinde gelir inşallah ama beni korkuttu bu durum açıkçası bu arada mide yanması da tavan 😂