Deletedmom6 Denizincani Aynen işte. Yok çok şükür maddi sıkıntılar yok ama kaynım hapse girdi biraz olaylar oldu kayinvalidemlerde eşim onlarda kalıyor 1 haftadır bir süre daha kalması gerekiyor. Bende annemdeyim .
Hatice1017 Deletedmom6 Kayinvalidemde kaliyorum dedinizya kayimvalidenizin evi baska.sehirde sizinki baska sehirdemi acaba demek istedim
Deletedmom6 Hatice1017 Yok ben inanmıyorum kız çocuklarının yada erkeklerin erken geç doğmasına belli olmuyor hiç genelde.
Hatice1017 Deletedmom6 Bilmiyorum cevremde hep.oyle.diyorlar kiz bebekler erken gelir.diye o yuzden tedirginim bende birde zaten 1 2 hafta geriden geliyor bebegim gelisimini tamamlayamadan dogr diye korkuyorum..
Erdilek Lyg mide yanması böyle özellkle boğaz kısmnda bir alev bi yangın içinde sürekli acı acı bi ateş varmş hissi sanki ağzını açsan ejderha gibi ateş püsküreceksin sanki öyle bişey oluyo cnm 😂 yaklaşk 4 aydır hiç bitmeden bu durumdaym ordan biliyorm 😂
Hakbas2020 Hatice1017 benimde ikinci oğlumda olmuştu bunda yok şimdilik bakalım İnşAllah olmaz 32+5 haftalığız 🤰🏼
Hatice1017 Deletedmom6 Anladim cnm .Hayirlsiyla herseyini tamamlarsin ins Rabbim korktugumuz yere ugratmasin🙏🏻😊