Hacer_ikiz_gebe Asumann canım mandalinanın kabugunu mide öğütemiyormuş o yüzden kabızlık yapıyomul cok yiyosan kabugunu yememeye calış ondan kaynaklanabilir
Ftszgn iyisardunya al benden de o kadar bi de en az 3 lt su çok şükür bir de her akşam mutlaka çorba içiyorum
Ftszgn Asumann ben8m yengem bilmeden yemişti suyu gelmişti doktor kızmıştı ona o yüzden ondan öğrendim ben de
Nl-oguz3561 Asumann salgam suyu kayisi kompostosu mandalina ama o beyazliklarini da ye bunlar bana cok iyi geldi bol bol da su ic
Hacer_ikiz_gebe Ftszgn trabzon hurması diyor yani cennet hurması dogumu kolaylastıran medine hurması diye biliyorum
Asumann Hacer_ikiz_gebe kabuğunu yemiyorum canım içini yerim ☺️ Bide organik ya bahçeden toplanmış hoşuma gidiyor
Ftszgn Hacer_ikiz_gebe olabilir belki bana hamile kalınca direk uyardılar ikisi için okuyunca paylaşmak istedim
Asumann Ftszgn araştıracam bu konuyu. Şimdiye kadar yedim canım çekti bir iki kez Trabzon hurması. Çevremde öyle bişey söylemediler ya duymamıştım hiç
begumseker Asumann ne zaman kabak yesem bağırsaklarım harekete geçiyor benim acaba sizde de işe yarar mı🤓 yediklerinize dikkat edin lifli gıdalar tercih ederseniz onların sindirimi daha kolay bağırsakta🙃 yemeklerden önce de çorba içmeye çalışın..