Asumann ilaçda denedim hakiki incir kayısıda denedim ne yaptıysam bana mısın demedi sancıdan acile gidip lavman yaptırdım 4 gün rahatlattı tuvalete çıkardı 4 gün sonra yine aynı doktorum en sonunda libalaks lavman yap dedi çocuklar için zaten küçücük bişey onu kullandım uzun süre rahatladım kaynanam gece yatmadan önce iki salatalığın üstüne iki bardak su içirdi o gün onu mu çıkardı yoksa lavmannın etkisi miydi bilmiyorum ama ertesi gün kabızlık devam etti en sonunda yeter artık uğraşamıcam dedim oluruna bıraktım 17. Haftadan sonra hiç bişey yapmadan her gün çıkmaya başladım şuan çok rahatım şükür