GizemK Hastalarına yeterli zaman ayırıyo mu peki devletteki doktorunuz ? Çoğu yeterli bilgi vermiyo ve cok kısa süre de birşey anlatamadan hemen odadan çıkıyoruz, Doğum icin saygı hastanesi Nihan Çetin’e git istersen bi görüş, burda memnun kalmadım diyen arkadaşlar olmuş ama açıkcası ben cok memnundum hayatımda öyle güleryüzlü ilgili bi doktor daha görmedim, odasına da hastalarini tek tek alıp ilgileniyo en yoğun zamanlarına da denk geldim yine de üç beş kişi birden odasına almadı. Memnun kalırsın sen de eminim mutlaka git 💕 Hamile olduğumu öğrendiğim de gittim ve sonuç güzel olmadı maalesef kürtaj icin de Nihan hanıma gittim, bi insan kürtaj da Gülümser mi hiç ? Doktorun verdiği moral, o konuşması, seni rahatlatması, ilgisi herşeyi cok güzeldi. Narkoz etkisi geçtikten sonra ilk sorduğum şey kocam değil doktorum olmuş 😂 Sakin konuşur bana istediğim bilgiden fazlasını verir ona rağmen bide eşime ayrı olarak bilgi verir memnun kalmıştım