Babyboymom Gmz93 bende geçen hafta oldum ilk dozumu tamamlatmadığım için ilkinde bidaha oldum bu sefer tamamlatacqğım herkes tamamlatsınki ikinciyr bidaha gerek kalmasın benden tavsiye 😊
Gmz93 Minikmucizem1 17 +6 da ilkini oldum tam bir ay sonra ikincisini olcam sanirim 22- 23 haftalara denk gelicek
Minikmucizem1 Gmz93 ben daha olamadım ya çocuk tekme atınca gel diyolar saçma sapan isler olduğum yer mahrumiyet bölgesi de
Msy16 Gmz93 canım ben şuan 19+1 im benı sağlık ocağı nisanda çağırdı geç olmazmı ozaman ya kafam karisti şimdi napsam gidip sorsammı sağlık ocağına
Betuluus Msy16 20. 21. Haftada gel diyorlar seninde nisanda 21 oluyor sanırım ondan Nisan demişler tabi içini rahatlatmak için yine bi sor☺
Msy16 Betuluus yok canım nisanın 23 ünde çağırdı şimdi 19+2 yyim ozaman 24 ü geçicem bugun ilaç yazdırmaya gidicem doktoruma sorucam yine tesekkurler 😉
Elizz Ben ilk dozu 24. Haftam da vuruldum ikk gün birşey yoktu. Ertesi gün hafif ağrı oldu ama kolumun üzerine 3 gün yatamadım. Ama korkulacak birşey değil ve abartılacak birşey de değil 🙂 ama herkesin bünyesi farklı. Mart 24 de 2. Doz vurulucam.
Arasinannesi Betulsarda bende cuma günü olucam. İğneden de doktordan da çok korkuyorum. Umarım acısız sızısız atlatırız 🙈
Betulsarda Arasinannesi insallah canim buz koymak gerekiyormus ilk gun rahatmis ama 2.3. gun agriyormus 😥
Arasinannesi Betulsarda o kadar bulantı sırt ağrısı yetmiyor gibi birde bu çıkacak. Hayırlısı artık🙂)
Hatce06 Gmz93 bende geçen hafta oldum.Aşıda korkulacak birsey yok ama ertesi gün kolun cok agrıyor ben 3 gün çektim ağrısını ama gecti şükür
FeriDee Gmz93 ilk gün bişey olmuyo ondan sonra acısı çıkıyo bn kolumu kaldıramadım üstüne yatamadım bile
Hnfth FeriDee ilkini vurduğunda bu kadar mı çok acıcak sandım dedim iki gün sonra ağrısı başladı 🤭🤭🤭🤧😡 bu ikinci vurulurken başladı ağrısı🤔😐☹😶🤧🤭🤭🤭🤭
KubraatMacit Gmz93 bazılarının amaçlı sırf moral bozmak korkutmak zaten ne var tetenoz aşısında tamam agrıyor biraz ama kol da kopmuyor yani 😒