AATozarr Ceylin23 Kesinlikle bıkmadan usanmadan anlatıyo ALLAH razı olsun devlette böyle doktorlar bulmak zor malum
Bahar1803 Henüz doğum yapmadım 5 gün yattım odalar tek kişilik doğum hanede dahil refakatçi 1 kişi kalabiliyor ama benim ablamda annemde kaldı
Sirius223 Ceylin23 doğum yapmadım ama servisinde yattim. Odalar tek kişilikti. Banyosu kocaman dusu vs vardı. Temizdi. Hemşireler vs ilgiliydi. Özel hastanede kalıyormuş gibiydim. Servise çıkınca refakatçi kabul ettiler.