Sirius223 Ceylin23 doğum yapmadım ama servisinde yattim. Odalar tek kişilikti. Banyosu kocaman dusu vs vardı. Temizdi. Hemşireler vs ilgiliydi. Özel hastanede kalıyormuş gibiydim. Servise çıkınca refakatçi kabul ettiler.
AATozarr Dilaraeymen ücretli en son 200 TL demişlerdi ama ücretinden ziyade odayı bulmak çok zor Ancak torpille
AATozarr Ceylin23 Yok aslaa çalışanları aynı olsa da hastane farklılaştırmış onları da Necati Hançerlioğullarına gidiyorum Zekai tahirden bu yana biliyorum bu hocayı
AATozarr hava123 Bacım buluyum da ben bile işimi garantiye almak için gebe okuluna başladım 😂 tek kişilik odalar da öncelik tanıyorlar sertifikayı alanlara sırf oda içim gidicem bende 😂 sende gel 😂
AATozarr Ceylin23 Kesinlikle bıkmadan usanmadan anlatıyo ALLAH razı olsun devlette böyle doktorlar bulmak zor malum