Merhabalar. 38+6 dayım bugün. Yani yarın 39+1le 40.haftaya başlıyor oluyorum sanırım değil mi? Ama hiçbir doğum belirtim yok, sancı, su, nişan... Hiçbir şeyim yok. Sabırsızlanıyorum artık, kızım bir an evvel gelsin istiyorum. Doktorum 3 Aralık’a kadar belirtilerin başlamazsa tekrar değerlendirelim dedi. Su birden mi gelir? Önceden bir belirtisi var mı doğumun? Yoksa birden pat diye mi oluyor her şey 🤗