Tugsal canım.icini ferah tut benimde betam 2000 den 17000 e çıktı 2 günde ama doktorum olması gerektiği gibi bi sıkıntı yok dedi kesemizi gördük gayet sağlıklı bir kese beta değeri kişiden kişiye ve her gebelikte farklı olur dedi. Hem zaten mol gebelik olsa allah korusun onda değer 100000 üzeri çıkarmış ve dış gebeliktede bu değeri görmek mümkün değil. Inşallah sağlıkla kucağına alırsın evladını her doktorun söylediğini dikkate alma seni rahatlatacak bir doktor bul ve onda devam et