Merhaba, benim 5+1’de 10.000’di. Sonra birdaha bakılmadı :) ay ben de mol gebelikte çok yüksek oluyo diye biliyorum bir yakınım yaşadı Allah korusun aklınıza getirmeyin çünkü gerçekten en kötüsü o 😓 sizin kaçıncı haftada ve değeriniz kaç? Bazen çoğul gebeliklerde de yüksek oluyor çünkü. Onun haricinde tabi aşırı fark yoksa her kişide farklı olabiliyor telaş yapmayın