elmdmr Mervemm haahhhh vallaha aynı canımmm içim rahatladı o zaman normaldir heralde çok sağoll canımmmm
Ecrinbzkrt Kakulimmm çalıştığım ıcın sadece evde uzanıyorum ama vakıt bulunca ayaklarımı anca öle uzatabılıyorum
Gokcedag elmdmr cnm ben de 16+4um .ayni agrilar bi de bel agrilari da cok fazla ama dinlenince gecior. Yorma kendini, ayakta uzun sure kalma , uzanmaya calis,
Simgeeee Kakulimmm canım ilk 3 ay mutlaka kanamayla belli eder kendini düşük. Kanama yoksa düşük söz konusu değildir. Merak etme bişey olursa bunu mutlaka farkedersin öyle ufak tefek agrılar olmaz yani tek belirti. Seninkiler genişleme agrıları rahim büyüyor ondan oluyır korkma sen
Kakulimmm Simgeeee tamam canim zaten bugün doktora gidecektim ama sürekli devam etmiyor diye gitmek istemedim. Inşallah dediğin gibidir canim tesekkurler