Crescent96 Tartışma içerikli mesajlar silinmiştir tekrarlandığı halinde foruma erişim engeli alırsınız, iyi forumlar.
Hzr_7714 Bizde afra koymayı düsünüyoruz milanin anlami nedir çok hoş geliyor kulağa . afra mila mi yapsam acaba nasil olur sizce arkadaşlar 🤔🤗
Gulcezeren Guler06 Kızımız olsaydı bizde Gülşah ismini koyucaktık çünkü benim ilk 3 harfim ve eşimin ismide Şahin oldugundan onundan son 3 harfini alıyor baya anlamlı bir isimdi bizim için ama nasip olmadıı 2.ciye artık🙈🤪
Guler06 Gulcezeren inşallah olur koymayı nasip eder Allah bende kendı ismime uydurdum İlk 3 harften 😊