Pnarrr Kızlar kızım olcak ismini Mila düşünüyorum ikinci isim olarak fikir verir misiniz 🤗şimdiden teşekkürler ☺️
Deletedmom0810 Pnarrr Modernlikten uzak, ağırlığı olan ve her yaşa uygun anlamlı isimler koymak daha güzel bir fikir bence 🙏🏻 Mila daha çok afedersiniz evcil hayvan ismi çağrıştırıyor bende yanlış anlamazsınız umarım sadece belirtmek istedim 🙏🏻
Pnarrr Ftszgn güzelmiş canım asel ismini bende beğeniyorum ama kayınvalidemin komşusunun kızının adı o yüzden maalesef o ismi koyamam 😀
Guler06 Deletedmom0810 katılıyorum yeni isimler hiç hoşuma gitmiyor o yüzden ben Gülşah koyucam ismini İnşallah sağlıkla kucağıma alayım 😊 benım gıbı düşünen biri var sevındım o yuzden yazmak istedim 😊
Gulcezeren Guler06 Kızımız olsaydı bizde Gülşah ismini koyucaktık çünkü benim ilk 3 harfim ve eşimin ismide Şahin oldugundan onundan son 3 harfini alıyor baya anlamlı bir isimdi bizim için ama nasip olmadıı 2.ciye artık🙈🤪