Bebek arabası önemli bence alırken en az 4 yıl kullanıma uygun olmasına bakın. Bu aralar bebek ürünleri malesef çok pahalı ama birkaç kez kullanımda çöp olacak ürünü de uygun diye almak mantıklı değil. Ben chicco liteway 3 aldım. Baston tipi. 4 yaşına kadar kullanıma uygun. Tam yatış pozisyonu da var. Yakın bir akrabam a101 e gelen arabadan aldı. Daha bir yılı dolmadan döküldü.Şu an bebeği 1 yaşında yemi bir araba aldılar, onu da fiyatı uygun diye hepsiburadadan almışlardı o da malesef sorunlu çıktı. Şimdi iade değişim vs koşturuyorlar. Kısacası 4 yıl kullanacağınız iyi bir ürün alın derim.