bilaloguzunannesi bhr4475 evet çünkü ilk başta benimde böyle olmuştu daha sonra test yaptık biraz daha belirgin olmuştu hatta biz sabah akşam yaptık en 4 5 kere yaptık hemde en son kan testinde çıkınca inandık 😂
Nursimali bhr4475 ben ilk gebeligimde bu sekilde cikmisti test ve hamildydim insallah sende hamilesin bence genelde ozuk olan testler ya akiyo ys rengi gidik oluyor
__birafitap__ bhr4475 hayırlı olsun kuzum 💕 ilk betan kaçtı ya benim de dün testim böyle cıktı gecikmenin 3. Gunu 🥺😔
Tugce1521 Evet test silik cikmis gebelik var bence benim idrar testim golge gibi cikmisti tabi ilk dklarda cikmasi onemli ilerleyen saatlerde cikmissa eger umursama ben ilk ogrendigimde betam 7 idi doktor supheli bakmisti ama degerim artti 🙏
Zuzuuuu bhr4475 benimde testim böyle çıkmıştı şuanda 14+6 haftalık hamileyim inşallah seninde bu şekilde olur🙏🏼
ZehraGG Hamilesin canım benim de böyle olmuştu ve şuan 21+4 haftalığım, hamile olmasan tek çizgi çıkardı 😊