Emziremedigin için eksik bir anne olmayacaksın. Böyle düşünüp hayatı kendine zehir etme. Sağlıkla kavuş yavruna Senin sagliginda bir an önce düzelsin insallah. Mamayla beslersin ama beslersin... Ne anneler var yavrusunu doğurup poşete köyüm çöpe atan,camiye bırakan yada emzirebilecegi halde aç bırakan... Bir zorunluluk yüzünden kendinde eksik görme sakın güçlü ol ve bebeğine aslanlar gibi bakarsın kendine güven.
Bu arada yaşım 29 annem emzirmek için çok direnmiş fakat meme reddi inadımdan bir yudum anne sütü emmemişim. Ama saglikiyim bir sikintim yok çok şükür 🌸💪 Hamileliğinin tadını çıkar güzel düşün herşey güzel olsun