Serap46 banada hastaneden dediler sinir 20 diye bizde hic kan alinmadi zaten duzenli olarak eve hergun ebe geliyordu kontrol ediyordu 1 aylikkende kontrolumuz vardi dr gozlerinde az bisey var ama normal demisti son hastanede kan alip test yaptılar baskada yaptırmadık